Sunday, March 7, 2010

anniversary yg dh lepas....

tarikh 9hb Februari tadi, ulang tahun perkahwinan aku yg ke 8. ermmmm dah lama gak aku kawin. aku harap biarlah perkahwinan kami berkekalan... tak de apa yg special hari tu. mcm biasa lah makan2 kami anak beranak.. tapi aku bahagia dengan kehidupan aku sekrg disamping suami ngan anak2 yang semakin membesar..... dah macam2 perangai anak2 aku. dah pandai mintak barang2 untuk keperluan sendiri...aku fikir mesti aku dulu pun acam tu... his..hiss...his...

kepada kengkawan yg tk pernah tgk gambar kawin aku..... tgk la yer... tak mcm pengantin zaman skrg cantik2 fesyennya...


* kenangan yg tak mungkin aku lupakan *


ALYA UMAIRAH


DANIAL AQASHAH

* hasil daripada penyatuan dua hati yang saling menyayangi * hak.. hak.. hak..

(BUAT SUAMI DAN ANAK2... I LOVE U ALL SO MUCH)

No comments:

Post a Comment