Monday, July 26, 2010

Dah Sampai Masanya....

semalam 26 Julai 2010 Isnin.... aku telah memulakan tugas kembali di Bahagian Hasil setelah sebulan aku MC. hehehehee... tak bestnyer... perkara yang dah tak bole aku buat lagi :-

1- dah tak bole sambung tido lepas anak2 g sekolah
2- dah tak bole nak online facebook sepanjang hari
3- dah tak boleh nak tengok tv selalu
4- dah tak boleh nak rehat2kan dan manja2kan diri atas katil lagi....

sekarang,

1- dah kena bangun pagi.. pegi keje
2- dah kena wat keje kat opis
3- dah kena jawab talifon
4- yang penting, dah kena wat keje umah balik... WAWAWAWAAA...A.....A....

Sebelum ni En. Husben yang wat sumer keje umah... so skrg ni bila aku dah beransur sembuh kena lah amik balik tugas yang memang kepunyaan aku. cuma keje2 yang berat masih lagi milik en. husben. apa2hal pun TQ banyak2 kat en. husben kerana sudi menjaga dan menolong pn. isteri nya ini selama berada dalam pantang....
Budi dan jasa baik mu akan dikenang hingga ke akhir hayat..

No comments:

Post a Comment