Monday, August 16, 2010

kesedihan di bulan Ramadhan...

Entah kenapa hatiku diburu perasaan bersalah yang amat sangat.
Aku adalah aku. aku cuba jadi yang terbaik untuk memuaskan hati semua orang. tapi kalu ada jua salah yang aku lakukan... sesungguhnya aku ni masih lagi ada kekurangan. memang tiada manusia yang sempurna. bukan niat aku nak mengajar yang tak baik. tapi entah lah...... aku tak tahu kenapa jadi mcm ni. kenapa aku merahsiakan darinya.... kesudahannya aku juga yang sengsara. aku juga yang kena balik. aku tak tahu la aku ni sempurna di matanya atau tidak? tapi aku dah cuba yang terbaik untuk dia. cuma aku ada rasa terkilan, dia tak nampak segala pengorbanan aku selama ni. sebab kesalahan aku yang buat dia sakit hati. tak per la. aku mengalah. buat lah apa yang dia rasa terbaik. aku takkan bersuara apa2 lagi. biarlah aku berdiam diri daripada terus menerus melakukan kesalahan walau pun tanpa disengajakan....

No comments:

Post a Comment