Monday, December 14, 2009

mendung.....

Hari ni isnin... macam biasalah mood nak keje agak kureng skit. nak2 aku sorg2 jer kat atas area aku ni.... tapi aku tak kisah pun. bukannya aku tak ble hidup kalu sorg. ada lagi mber laen...
tapi hari ni aku rasa berdebar2 lahhhh.. naper yer.. perasaan takut yang tiba2 hadir membuatkan aku termenung buat seketika. aku terfikir jika sesuatu terjadi kat aku adakah suami aku akan menerima aku dengan seadanya... seharian aku bermain dengan perasaan aku.. perasaan yang tak menentu hala. perasaan yang aku tak tahu hujung pangkalnya.. dah cuba aku lakukan apa2 yg boleh buatkan aku lupakan tetg perasaan aku. tapi tetap tak boleh.
cuaca kat luar mendung semendung perasaan aku. langit kelam yang bakal memuntahkan isinya... tapi aku?????////

Waktu kamu lahir, kamu menangis dan orang-orang disekelilingmu tersenyum. Jalanilah hidupmu sehingga pada waktu kamu meninggal, kamu tersenyum dan orang-orang di sekelilingmu menangis.

No comments:

Post a Comment