Monday, December 28, 2009

Tahun 2010.....

beberapa hari jer lagi Tahun Baru.. Selamat tinggal Tahun 2009, tahun yang banyak memberi suka.. duka.. pahit.. manis.. banyak kejadian dalam hidup aku yang aku tk mungkin aku lupakan. kisah hidup aku ngan keluarga.. ngan kawan kat tempat kerje dan macam2 lagi lah...
kalau sorg2 aku teringat balk sumer kenangan. mana kenangan yg pahit takkan aku lupakan, akan aku jadikan pedoman utuk aku teruskan hidup. tapi bagi kenangan yang manis, aku akan ingat sampai bile2 supaya hidup aku yang mendatang akan bertambah ceria dan bahagia bersama2 org yang aku sayangi disekeliling aku...




ha.. ha.. ha.. lagi satu kan.. umor aku pun dah makin meningkat... teeeetttttt....
yang ke berapa yer???? isk malu lak nak cakap..
aku harap tahun ni aku bertambah matang untuk aku jalani hidup aku
sebagai isteri yang solehah, sebagai ibu yang mithali dan kawan yang terbaik..







segala ilustrasi di atas hanyalah sekadar gambar.. sbb aku suka ha..ha..ha..

No comments:

Post a Comment