Sunday, November 14, 2010

FAMILY DAY PTGS 2010

Tarikh: 13hb November 2010
Tempat: Taman Pertanian, Bukit Cahaya Seri Alam

Family Day...
Seawal pagi aku dah smapai kat Bukit Cerakah tu. semua staff di suruh pakai baju merah. termasuk la aku ank beranak. sampai je terus wat pendafaran. tapi goodies dpt lbt sbb lmbt samp. aku tgk ramai gak yg buat aktiviti kat situ masa hari tu. Keliru gak la. Kebanyakkan yg dtg beraktiviti hari tu memasing pakai baju kaler merah. masa aku dtg tu dah ramai gak la yg aku nmpak pakai kaler merah. sekali rupanya group lain la... group PTGS lum ada yg dtg lagi. adala urusetia 2,3 org. tp yg pelik nya urusetia pun dtg lambat. hahhaaaa....
aku tgk anak2 aku suka. yer la dulu lg aku ajak faizal g, tp dia tak nak bwk. katanya nnt budk2 ni penat jalan kaki. jgn kata budk2, mak budak ni pun penat jalan kaki... Tapi ada bas yg leh bwk.. ok la tu..
Alya n danial masuk semua acara utk budk2.. heheeehehee.. sbnrnya ibu nya yg paksa. Collect hadiah bebanyak. Bukannya apa nak bg diorg rasa keseronokan nya. adalah yg menang. ada gak yg kalah. huhuhuuuuu... tapi yg best nya danial tak puas hati sebab hadiah alya lg byk dr dia.
kira nya Family day kali ni best ar.... w/pun mula nya agak lewat, bekpes nya pun lewat. dok kat situ smpai sakit2 kaki aku..
adalah 2,3 gambar yg aku ambil...


Masa Pendaftaran





No comments:

Post a Comment