Sunday, June 20, 2010

MUSIM BOLA DATANG LAGI...

Ahahahah....

Bulan 6 ni, adalah bulan yang ditunggu2 oleh semua penduduk bumi ni. sebabnya WORLD CUP. aku pun tak taulah apa yg specialnya pasal bola ni... kalu nak fikirkan mcm org bongok gak.. bola yang satu pun nak direbutkan. suh la FIFA tu beli banyak2 bola. pastu bagi lah kt pemain tu sorg satu. huhhuhuuuuhuu...

Tapi yang sebenarnya, aku pun suka gak tgk. yer la World Cup ni datangnya 4 Thn sekali. maunya excited aku tgk. masa ni leh tgk pemain2 dunia menguasai padang bola sepak yang gah di mata dunia. aku dapat tgk perbedaan permainan antara org malaysia ngan pemain negara lain. Jauh panggang dari api. Negara pilihan aku of course la Negara Asia. Korea + Jepun. Tapi ada gak negara lain yang aku suka. aku akan tonton perlawanan bola ni hingga ke final nya. syoknya bola....

No comments:

Post a Comment